Sveika mityba RSS



Sotusis Graikiškas užtepas

Sotusis Graikiškas užtepas Porcijų skaičius:  4 Gaminimo laikas: 10 min Ingredientai: ½ stiklinės graikiškų riešutų pusė morkos ½  jaunos cukinijos 0,5 a. š. kumino malto 0,5 a. š. kajeno malto 0,5 a. š. kalendros maltos 3 v. š. sojos padažo Gaminimas: Visus ingredientus sumalame maisto smulkintuvu S raidės formos peiliuku. Tepame ant cukinijų, agurko ritinėlių. sakanaus :) www.grazinagum.lt

Skaityti daugiau



a la mozzarella

A la mozzrella  ingredientai: 2 pomidorai 200 g kokoso drožlių 300-400ml vandens pusės citrinos sulčių 1 a. š. druskos 2 skiltelės česnako šviežių baziliko lapelių Gaminimas: Į kokteilinę-blenderį sudedame kokoso drožles, supilame vandenį, citrinos sultis, druską, dedame česnaką. Gerai suplakame. Turi gautis tirštoka, tepama masė. Jei per skysta – dėkite dar kokoso drožlių. Pomidorus supjaustome griežinėliais ir ant jų tepame paruoštą ”mozzarellos” sūrį. Sudedame į lėkštę ir gausiai apiberiame baziliko lapelių. Labai, labai GARDU :) www.grazinagum.lt

Skaityti daugiau



Pomidorų skritinėliai su užtepu

Pomidorų skritinėliai su užtepu Kaip visada lengvas, greitas ir nepakartojamas užkandis Jūsų priešpiečiams ar vakarienei! Šį receptą ir daug kitų rasite “3 dienų energetinėje mitybos programoje”, programą įsigyti galite čia: http://www.gyvasmaistelis.lt/lt/prekes2/programos/3-dienų-energetinė-mitybos-programa-detail.html Porcijų skaičius:  1-2 Gaminimo laikas: 10 min Ingredientai: Pagrindui: 5-7 pomidorų skritinėliai Migdolų užtepui: 1/8 stiklinės migdolų 1/8 stiklinės saulėgrąžų 1/2 morkos 25 g špinatų 25 g rukolos šakelė baziliko 1/4 oranžinės paprikos 1/2 a. š. druskos 1/4 a. š. kajeno 1/4 citrinos sulčių 1/2 a. š. medaus Gaminimas: Visus ingredientus sudedame į blenderį/kokteilinę arba maisto smulkintuvą, malame. Tepame ant pomidorų skritinėlių. Puošiame špinatų lapeliu. Užtepą galite tepti ne tik ant pomidorų, bet ir ant cukinijos, agurko ar duonelių. Skanaus :) www.grazinagum.lt

Skaityti daugiau



“Pieniškas uogų“ kokteilis

“Pieniškas uogų“ kokteilis Gardžiausia ir sveikiausia gerti kokteilius ryte. Tačiau visad galite vežtis su savimi ir gerti vietoj užkandžių ar vietoj valgymo. Rekomenduotina vaisius, kaip ir kokteilius valgyti iki 16 val. Tačiau tai labai individualu. Jauskite savo organizmą bei sezoniškumą. Pvz. vasarą galime vaisius valgyti ir visą dieną. organizmas puikiai toleruoja, kadangi yra sezonas, šilta..  Ruošiam 300 ml augalinio pieno (rinkitės riešutų, sėklų. Migdolų, lazdyno, saulėgrąžų, sezamo, moliūgų, avižų ir kt. rekomenduoju daryti savo. Tai paprasta ir greita. Pirktiniai augaliniai pienai iškaitinti, maža maistinė vertė ) 1 v.š maltų linų sėmenų 1 a.š čija sėklų 2 datulės ½ stiklinės uogų (braškės, vyšnios, mėlynės, j.serbentai. Galite miksuoti) Visus ingredientus dedame į trintuvę/kokteilinę, pilame vandens iki apsėmimo. Plakame iki vientisos konsistencijos. Vaikams...

Skaityti daugiau



Saulėgrąžų sūris

Saulėgrąžų sūris Itin maistingas ir gardus. Ar žinote, kad 50 g. saulėgrąžų turi visos paros geležies normą? Paruošus iš karto galima naudoti kaip užtepą. Jei laikysite per nakt, bus kietesnis-sūrio konsistencijos. Laikant ilgiau, maistinė vertė tik didėja. Skonį galima reguliuoti pagal pasirinktus ingredientus. Tačiau šis receptukas yra ne kartą ruoštas ir ''atidirbtas''. Reikės; 1 stiklinė saulėgrąžų sėklų (galima trumpam mirkyti 2-3val., kad į vandenį išeitų nešvarumai esantys sėklose. Po mirkymo sėklos per daug šlapios, jas reiktų džiovinti, kad surištų sūrį. Aš dedu 2 v.š ''Švara'' arba "Slim Wella"- kurių ingredientai suriša ir puikiai tirština, kuriuos rasite el.krautuvėje www.grazinagum.lt) 3 vnt rauginti agurkai, 0,5 cukinijos, 6 vnt. saulėje džiovinti pomidorai-puselės, 10 vnt petražolių šakelių, 2 vnt svogūnų laiškai, 0,5 a.š kajeno...

Skaityti daugiau