Sveika mityba RSS



Pietums! LĘŠIAI SU BURTAIS🧙‍♀️

Pietums! LĘŠIAI SU BURTAIS🧙‍♀️ Greitai, maistingai, sočiai ir gardžiai ️Lęšiai- vienas iš maistingiausių, augalinis baltymų šaltinis. ️Lęšių yra kelių rūšių. Visus reiktų mirkyti per naktį.Taip jie tampa gyvi, maistingi, pilni mineralų bei aktyvių maistingų medžiagų Tokiu būdu galima valgyti žalius ar trumpai pašildytus, pavirtus..  ️Šį kartą ruošiau iš raudonų lęšių, kurie yra be luobelių (mažiau maistingi) tačiau greitai paruošiami!  Gardinau trintomis voveraitėmis- grybais! Sezonas jau prasidėjo.  Verta vartoti tokius produktus, kurie valo organizmą (voveraitės- grybai turi savybių išvesti iš organizmo parazitus!) RUOŠIAM ️Lęšius gerai nuplauti ir pavirti . Maždaug 10-15 min. Išjungti viryklę. Gardinti įv. Prieskoniais bei žolelėmis: karis, druska, kajenas, juodi pipirai, krapai, petražolės, svogūnų laiškai, aliejus ar ghi. Palikti brinkti kol paruošite voveraites. ️Voveraites gerai nuvalyti, nuplauti. Keptuvėje su...

Skaityti daugiau



ANANASINIS JOGURTAS

Labas rytas, pradedam maitintis ir gyventi sveikiau! Darome mankštą!  Valgom sveikus pusryčius!  Užsikraunam sveikos mega energijos su "Detox Tea Day" arba "Energy Tea" Tai ką ruošiame?  Wau!  Populiarus @grazinagum jogurtas :) reikės tik 2-jų komponentų  2 skritiniai Ananaso  ir 0,5-1 vnt. avokado 🥑  Dedame į trintuvą/blenderį.  Triname.  Patiekiant gardinkit sezoninėm ar šaldytomis uogomis, mėgstamais riešutais. BEJE-Jei norite kokteilio-galima papildomai pilti vandens, dėti špinatų bei 0,5 laimo.  Skanaus ir į sveikatą! dar daugiau sveikų pusryčių bei kitų receptų rasite bloge  www.grazinagum.lt  .  

Skaityti daugiau



Braškių-šilauogių tortas. Be miltų, be cukraus, be gliuteno!

Braškių tortas- be miltų, be cukraus, be gliuteno! Net ir bandydami laikytis sveikos mitybos, kartais norime pasigardžiuoti ir saldumynais, kurie, sakoma, tikrai nėra sveikas maistas. saldumynų mėgėjams yra ta, kad galima pagaminti sveikesnį gardumyną sau ir savo šeimai.   Pagrindas:150g migdolų;100 g saulėgrąžų,150 g mirkytų datulių, 50 g kokoso aliejaus, žiupsnelis druskos, cinamono.  Įdaras:300 g mirkytų ( nebūtinai) anakardžių,1 stiklinė braškių,0,5stiklinės šilauogių 0,5-1 stiklinės medaus (pagal skonį bei uogų saldumą)3-4 v.š čija sėklų,žiupsnelis druskos,150 g kokoso aliejaus, ištirpinto  Eiga:Maisto smulkintuvu sumalti migdolus, saulėgrąžas (nepilnai).Sumaišyti su datulių pasta (kuri gaunama sumalus mirkyťas datules) Iškloti pasirinktos tortų formos indą. Maždaug iki 1-1,5 cm storio. Įdaras: „blenderiu“ sumalti anakardžius su 0,5-1 stikline vandens. Pilti po puse stiklines. Turi gautis vientisa masė. Labai priklauso nuo...

Skaityti daugiau



Desertas "Šokoladinis pudingas"

Desertas "šokoladinis pudingas" greitai paruošiamas, maistingas ir gardus :)  kuo ypatingas šis gardumynas? Nėra miltų, cukraus, nėra kepamas. Nėra gliuteno. Ruošiam ;) 0,5-avokado 1 bananas 0,5 skritinėlio ananaso arba 0,5 stiklines j.serbentų 2 v.š kakavos 5 vnt datulių (jei džiovintos, mirkome vandenyje 15min) arba medaus 1 a.š cinamono 0,5 v.s kokoso aliejaus žiupsnelis druskos visus ingredientus dedame į trintuvą-kokteilinę. mamalame iki vientisumo. Galima pudingą sumaišyti su vaisiais; supjaustyti bananą, dėti ananaso, kivi skilteles, užpilti šiuo pudingu. Bus Karališkas desertas :) Skanių  ir gardžių akimirkų :) dar daugiau tobulų ir sveikų desertų rasite knygoje; SUPER DESERTAI čia yra elektroninė knyga. Knygynuose rasite spausdintą variantą. 

Skaityti daugiau



Sriuba "Raw Thailandas"

Sriuba “Raw Thailandas” Reikės:Cukinijų šiaudelių,Raudonos paprikos,Šampinjonų,Kalendros, kajeno ar čili paprikų.Kokoso pieno:– Galima sriubytę ruošti su kokoso pienu pirktu parduotuvėje, tačiau toks pienas per ilgai kaitintas.– Galima paruošti savo kokoso pieną: sumalti šviežų kokoso riešutą su vandeniu. Pieno vientisumui ir tirštumui palaikyti, maliau kartu su 1v.š maltų auksinių linų sėmenų (jie neturi duonos skonio ir kvapas neutralus) laimo sultimis ir nutarkuotomis žievelėmis, kuminu, malta kalendra, kajenu, druska. Eiga:Pašildome kokoso pieną, kad būtų gerokai šiltas, karštokas ir sudedame cukinijų šiaudelius, raudoną papriką, šampinjonus. Šampinjonus galit truputį pakepti ar pašildyti.Ant viršaus beriame gausiai šviežios, smulkintos kalendros. Būkim sveiki ir laimingi :)Gražina Gum www.grazinagum.lt

Skaityti daugiau