Kai norisi kažko šilto ir sveiko. "cukinijos su graikiškų riešutų pesto"


Kai norisi kažko šilto ir sveiko. "cukinijos su graikiškų riešutų pesto"

 

Cukinijos – tai vitaminų, mineralinių ir kitų naudingų medžiagų šaltinis. Jos gali padėti numesti porą trejetą nereikalingų kilogramų ir įveikti kai kurias sveikatos problemas. Naudingos jos ir vaikų augimui bei vystymuisi, o suaugusiesiems padeda palaikyti sveiką širdį, sąnarius, inkstus ir kitus svarbius organus.
 

Pati naudingiausia cukinijų savybė – sureguliuoti vandens balansą organizme. Cukinijos padeda pašalinti iš organizmo druskų perteklių, pasižymi šlapimą varančiu poveikiu. Tinka ir dietinei mitybai: galima nesibaiminant dėl nereikalingo svorio suvalgyti per dieną iki 1,5 kg šios naudingos daržovės.

Šiltas/karštas veganiškas patiekalas,

1-2 cukinijos,(nesezono metu, cukinijas galite keisti moliūgu, aguročiu).
supjaustyti išilgai juostelėmis, apibarstome su graikiškų riešutų pesto ir 15min dedame į orkaitę 250 laipsnių.

Graikiškų riešutų pesto:

riešutus galite keisti. galite naudoti sėklas; moliūgų, saulėgrąžų.

ruošiame;
1/4 stiklinės graikiškų riešutų sumalti kavamale ar su kokteiline,
sumaišyti su 1.5 a.š. kario, 1/4 a.š. kajeno, 0,5 a.š. druskos, 0,5 a.š. kalendros. šlakelis sojos padažo (nebutinai)

“Pankolio salotos”

1 pankolio šaknis,
sutarkuojame pjaustykle plonomis juostelėmis.
Sumaišome padažą iš:

0,5 a.š druskos,
0,5 citrinos sulčių,
0,5 a.š medaus.
Apibarstome spanguolėmis ar bruknėmis.

PANKOLIS

– žinomas kaip gydanti daržovė. Pačias stipriausias gydomąsias savybes turi jo sėklos. Bet pankolio gumbai irgi yra labai vertingi maistinėmis savybėmis, vitaminu C, folio rūgštimi, kaliu ir kalciu bei geležimi.

Salotas galite naudoti ir kitas. Labai tinka su burokėlių salotomis. žiūrėkite kitus mano kurtus receptus :) Gražina Gum

Skanaus ir į sveikatą :) receptas iš knygos "SUPER SVEIKATA" cia

www.grazinagum.lt