HORMONAI. LIGOS. GYDYMAS. MITYBA. 3 dalis

Hormonai skirstomi į kelias klases: baltyminiai-peptidiniai hormonai – tai hormonai, susidedantys iš aminorūgščių liekanų, sujungtų peptidiniais ryšiais ir kuriuos tiesiogiai koduoja DNR; sintetinamas iš biologiškai neaktyvių prohormonų arba pirmtakų medžiagų.

Žinomiausi baltymų-peptidinių hormonų atstovai: insulinas palaiko tam tikrą gliukozės kiekį kraujyje ir, jei reikia, jį sumažina; gliukagonas padidina gliukozės kiekį kraujyje; augimo hormonas yra atsakingas už skeleto augimą ir svorio augimą.

Preproinsulinas, proinsulinas, insulinas – taip susidaro insulinas. O su tuo susiję prohormonai pirmiausia susidaro kepenyse, todėl šiuo kursu mes taip pat užsiimame jų atkūrimu.

Beje, prohormonai yra statybinė hormonų medžiaga, kuri taip pat sintetinama vitaminų A, D dėka; steroidai, kurie susidaro iš cholesterolio, gaminami antinksčių žievėje, sėklidėse, kiaušidėse ir placentoje. Tai yra, antinksčių žievės hormonai ir lytiniai hormonai priskiriami steroidiniams hormonams.

Antinksčių žievėje gaminasi apie 30 rūšių hormonų – kortikoidų. Jie skirstomi į tris grupes:

Pirmasis yra gliukokortikoidai. Jų užduotis – reguliuoti angliavandenių apykaitą, turėti priešuždegiminį ir antialerginį poveikį.

Antroji grupė – mineralokortikoidai, atsakingi už vandens ir druskos pusiausvyrą organizme. T

rečioji grupė – neaktyvūs androgenai. Androgenų trūkumo diagnozė grindžiama skundais dėl sumažėjusio bendros savijautos, užsitęsusio nepagrįsto nuovargio, sumažėjusio lytinio potraukio ir malonumo. Kalbant apie lytinius hormonus, jie skiriasi: moterų tai estrogenas.

Estrogenų užduotis – seksualinis susijaudinimas, gebėjimas išnešioti ir maitinti vaiką bei kitų moters reprodukcinės sistemos funkcijų atlikimas;

Dabar jūs suprantate, kad jei turite problemų su cholesteroliu, vadinasi, yra šių organų problema, ir reikia pradėti atkurti šių organų darbą, kad cholesterolis grįžtų į normalią.

Cholesterolis ir jo dariniai netirpsta vandenyje, todėl steroidiniai hormonai per kraują lengvai prasiskverbia į tikslines ląsteles; hormonai yra aminorūgščių dariniai. Aminorūgščių hormonai savo sintezei naudoja tiroziną. Jo atmaina – L-tirozinas – yra visų gyvų organizmų baltymų dalis.

Antinksčiuose ir skydliaukėje tirozino pagalba susidaro adrenalinas, norepinefrinas ir tiroksinas. Viskas, ką reikia žinoti apie hormonų sistemą Hormoninė sistema yra pati paslaptingiausia iš visų kūno sistemų, tačiau būtent ji kontroliuoja moters savijautą ir vidinį komfortą.

Juk hormonai yra atsakingi už pagrindinius organizmo procesus: medžiagų apykaitą, augimą ir vystymąsi, lytinę funkciją ir dauginimąsi, pulso dažnį, kraujospūdį, , apetitas, miego ir pabudimo ciklai, kūno temperatūra ir daugelis kitų. Todėl žinoti, suprasti, jausti ir visais įmanomais būdais prisidėti prie jos pusiausvyros yra mūsų užduotis numeris vienas. ️

Hormonai sintetinami endokrininių liaukų ląstelėse ir kai kurių organų audiniuose, pavyzdžiui, širdyje, skrandyje, seilėse, įskaitant riebalinį audinį. Tokie hormonai kontroliuoja audinio, kuriame jie susidaro, būklę.

Pavyzdžiui, leptinas sintetinamas riebaliniame audinyje ir yra atsakingas už apetito slopinimą, o jo trūkumas lemia nutukimą. Hormonų trūkumas, kaip taisyklė, sukelia rimtų ligų atsiradimą organizme, tačiau hormonų perteklius sukelia organų tarpusavio sąveikos pažeidimą.

Pavyzdžiui, hormono estrogeno perteklius skatina folikulų augimą, sutrikdo jų brendimo procesą ir sukelia kiaušidžių hiperplaziją. O esant kortizolio – hormono, susijusio su stresu ir medžiagų apykaitos reguliavimu – pertekliumi, gali išsivystyti Kušingo liga (atsiranda nutukimas ir raumenų atrofija).

Be to, moterims pradeda augti ūsai ar barzda – taip yra dėl padidėjusios kitų hormonų gamybos. Susijusios Kušingo ligos pasekmės yra kaulų trapumas iki osteoporozės, sumažėjęs jautrumas insulinui ir dėl to diabeto išsivystymas.

Kitas pavyzdys – hipotirozė, tai yra nepakankama hormonų gamyba, ir hipertireozė, jų perteklius. Pirmuoju atveju gali pasireikšti mažakraujystė, šalčio netoleravimas, bradikardija, depresija, trapūs nagai ir kaulai, kūno paburkimas ir kiti simptomai.

Hipertiroidizmas (skydliaukės pervargimas) yra susijęs su tachikardija, karščio netoleravimu, padidėjusiu apetitu, pagreitėjusia medžiagų apykaita ir dėl to per dideliu plonumu ir egzoftalmu (išsiplėtusios akys).

Todėl kalbame apie hormonų pusiausvyrą. Tačiau norint atkurti pusiausvyrą, reikia žinoti, kas yra hormonai ir kaip jie sąveikauja su kitais organais, kokias užuominas duoda organizmui.

DĖMESIO; Pilvo masažas, skirtas moters sveikatos žadinimui Pilvas – šventa moters vieta, vidinės stiprybės ir harmonijos šaltinis. Visos mūsų mintys, emocijos, jausmai turi savybę pasireikšti kūne blokų ir įtampų pavidalu, sukeldami įvairius sutrikimus ir skausmingas būsenas.

Šaltas ir įsitempęs skrandis byloja apie neharmoningą vidaus organų darbą, apie susikaupusią psichoemocinę įtampą, todėl pilvo masažas padeda įgyti pusiausvyrą ir ramybės būseną.

Jei moteris reguliariai daro visceralinį pilvo masažą, atsistato vidaus organų darbas, normalizuojasi mėnesinių ciklas, gerėja kraujotaka dubens organuose, užkertamas kelias daugeliui ginekologinių ligų.

Pilvo masažas yra gera moters sveikatos profilaktika prieš nėštumą ir padeda atsigauti po gimdymo. Todėl jei tikrai norite pasiekti rezultatą, bendraukite su savo kūnu naudodami visceralinį masažą. Juk tai jūsų laikas, o jūs esate pasiruošusi pasirūpinti savimi ir atkurti sveikatą.

Masažą galite atlikti pati- kiekvieną vakarą. Mūsų vidaus organai turi gausų kraujo tiekimą, kuris iš esmės juos maitina. Su krauju mūsų žarnyno, kepenų ląstelės gauna deguonies, vitaminų, mineralų, amino rūgščių statybai.

Netinkama mityba sukelia uždegimą, spazmus ir skausmą. Tačiau jeigu toks deficitas organuose stebimas pakankamai ilgai, tuomet formuojasi organo disfunkcija. Tai gali pasireikšti skausmu, spazmu, išmatų sutrikimu, maisto netoleravimu, limfmazgių uždegimas, patinimas, niežulys ir pan. Be to, kraujo tiekimo pažeidimas dažniausiai atsiranda kapiliarų lygyje (tai yra mikroskopiniai indai, kurie tiesiogiai maitina ląsteles).

Mūsų užduotis yra atkurti ląstelių, audinių, organų mitybą, švelniai ir subtiliai masažuojant. ŠVARINKITE ŽARNYNĄ SU SKAIDULŲ MIŠINIUS „PURA“- rasite- www.grasole.com

Kiaušidės myli: Geltonus ir raudonus maisto produktus, raudonieji serbentai, raudonosios slyvos, spanguolės, bruknės, vyšnios, baklažanai, šilkmedžiai, gervuogės, bazilikas, rozmarinas, rudieji ryžiai; masažas su eteriniais aliejais, paskirstomas ant kiaušidžių srities.

Kiaušidžių funkcijai normalizuoti yra naudingi šie produktai: daržovės - raudonosios ir geltonosios paprikos, česnakai, pomidorai, cukinijos, baklažanai, žiediniai kopūstai, brokoliai, salierai, agurkai, šparagai, morkos; vaisiai ir uogos - greipfrutai, obuoliai, kiviai, apelsinai, kriaušės, vyšnios, slyvos, tamsios vynuogės;

žalumynai - bazilikas, krapai, petražolės, rozmarinas, raudonasis svogūnas, salotos; grūdai - grikiai, saulėgrąžų sėklos, moliūgai, sezamas, rudieji ryžiai;

augaliniai aliejai - sėmenų, juodgrūdės, linų sėmenų, moliūgų, sezamo, kedro aliejus- geriame po šaukštą prieš miegą.

️ Džiovinti vaisiai - figos, džiovinti abrikosai, džiovintos slyvos, razinos.

Norint gydyti ir sumažinti policistinių kiaušidžių simptomus- iš raciono išimti; visiškai neįtraukti daug angliavandenių turinčio maisto: duonos ir duonos gaminių iš aukščiausios ir pirmos rūšies miltų, įvairių užkandžių (traškučių, krekerių), saldžiųjų batonėlių, šokolado, saldaus grietinėlės desertų, uogienių, uogienių, taip pat manų kruopų, bulvių, sorų, medus; iš raciono pašalinti cukrų, saldiklius, tabaką, kavą -keiskite į grasole.com DETOX TEA BEI ENERGY TEA, , alkoholį, gamyklinius padažus, skonio stipriklius. sumažinti druskos kiekį;

cholesterolis prisideda prie lytinių hormonų gamybos, tačiau ne tik moterims, bet ir vyrams, todėl reikia neįtraukti riebaus (margarino, riebios mėsos, dešrelių, riebios grietinėlės) ir kepto maisto. neįtraukti gyvūninės kilmės produktų: pieno ir pieno produktų, mėsos produktų, mėsos sultinių, perdirbtos žuvies.

Estrogenas

Maisto produktų, kurie normalizuoja estrogenų kiekį, sąrašas. fermentuoti maisto produktai; nesmulkinti grūdai ir daiginti javai – avižos, rugiai, kviečiai, laukiniai ryžiai; ankštiniai augalai - pupelės, žalieji žirneliai, lęšiai, juodosios ir baltosios pupelės, avinžirniai;

gyvūninės kilmės produktai – sviestas, ghi, taukai, jei jų yra jūsų racione;

riešutai - pistacijos, migdolai, graikiniai riešutai, anakardžiai; ️

sėklos - moliūgų, linų, sezamų, saulėgrąžų;

aukštos kokybės augaliniai aliejai - sezamo, linų sėmenų;

grybai; jūros dumbliai;

daržovės - visų rūšių kopūstiniai, morkos ir baklažanai, pomidorai, moliūgai, baklažanai, agurkai, burokėliai, morkos;

daigintos liucernos grūdai, daigintos mung pupelės;

vaisiai – ypač citrusiniai vaisiai, abrikosai, persikai, papajos, melionai; uogos - braškės, mėlynės, gervuogės, raudonos ir juodosios vynuogės, granatai, braškės, avietės, vyšnios;

žalumynai - špinatai, salierai, petražolės, šparagai; prieskoniai - česnakai, petražolės, šalavijas, raudonėliai, garstyčios, ciberžolė, imbieras;

džiovinti vaisiai - džiovinti abrikosai, datulės, slyvos; žolelių – ramunėlių ir šalavijų, saldymedžio šaknų ir apynių, ženšenio ir liepų žiedų, medetkod ir raudonųjų dobilų, kinrožė.

VARTOKITE MAISTO PAPILDĄ „MOTERIMS“ iš www.grasole.com

Fibroadenoma, mastopatija ir cista krūtinėje

Svarbu pakoreguoti mitybą, kad sumažėtų liaukinio audinio apkrova ir sulėtintų ligos vystymąsi

O tai reiškia; neįtraukti visų gleives formuojančių maisto produktų: bulvių, ryžių, grūdų, pieno produktų; apriboti gyvūninės kilmės produktus ir kurį laiką geriau jų atsisakyti; įtraukite į savo mitybą:

atlikite RESTART BOX AR DETOX BOX PROGRAMĄ. www.grasole.com

citrusiniai vaisiai ir aštrios šakninės daržovės (ropės, kopūstai, garstyčios ir ridikai). Šiuose produktuose yra indol-3-karbinolio, kuris prisideda prie padidėjusio estrogeno išsiskyrimo iš organizmo); įvairūs daigai, uogos;

fermentuotas maistas bakterijų pusiausvyrai atkurti.

Endometritas ir endometriozė, bartolinitas

Pašalinkite maistą, kuris sukelia uždegimą;

Pašalinkite pieno produktus ir glitimą. Tai ypač pasakytina apie pieno produktus iš karvės pieno (kazeino baltymo A-1) ir glitimo.

Išbandykite dietą be pieno ir glitimo 30–90 dienų ir pažiūrėkite, ar pastebėsite pagerėjimą.

Kad sumažintumėte uždegimą, atsisakykite rafinuoto cukraus ir perdirbtų aliejų. Vietoj to pereikite prie kokybiškų baltymų, daržovių, sveikų riebalų ir skaidulinių angliavandenių.

Mitybos akcentas – uogos!

Kasdieną: sultys, vaisių gėrimai, kokteiliai, džiovintų uogų. daug šakniavaisių: ropių, daikonų, ridikėlių, šaltalankių...

Prieskydinių liaukų ligoms gydyti, Į savo racioną įtraukite šiuos maisto produktus: citrusiniai vaisiai skatina kraujo prisotinimą deguonimi, taip pat dalyvauja tiekiant jį į prieskydinių liaukų ląsteles;

Spirulinoje gausu beta karotino, vitamino B3, taip pat fosforo, kalio ir magnio. Jis turi priešnavikinį aktyvumą, apsaugo prieskydines liaukas nuo degeneracijos; vartokie www.grasole.com ELIKSYRĄ ir GREEN POWDER.

morka. Beta karotinas, kuris yra morkų dalis, dalyvauja prieskydinės liaukos hormono formavime;

Sezamo sėklose gausu kalio, kalcio, fosforo, magnio ir geležies.

Be to, juose yra: vario, cinko, vitamino E, folio rūgšties, taip pat nemažai polinesočiųjų rūgščių.

Dalyvauti hormonų sintezėje; migdolai yra geras baltymų šaltinis. Sudėtyje yra kalio, fosforo, cinko, taip pat magnio, folio rūgšties, vitamino E ir C.

Didina prieskydinių liaukų ląstelių veiklą; liucerna turi priešuždegiminį, tonizuojantį poveikį. Sudėtyje yra kalcio, magnio, mangano, kalio ir natrio.

Pašalina toksinus, didina liaukų veiklą; VARTOKITE ANTIPARAZITINIUS VERMINUS, PELYNAS BEI CIBERŽOLES SU JUODAIS PIPIRAIS- www.grasole.com

Grikiuose yra 8 nepakeičiamos aminorūgštys. Be to, jame gausu fosforo, kalcio, magnio, cinko ir beta karotino; graikiniuose riešutuose yra geležies, fosforo, kalio, kalcio, cinko, taip pat vitaminų C ir E.

Jie gerina medžiagų apykaitą, reguliuoja prieskydinių liaukų veiklą.

ATLIKITE RESTART BOX, DETOX BOX. VIETOJ KAVOS- RINKITĖS DETOX TEA, ENERGY TEA. Rasite el. Krautuveje www.grasole.com

MYLĖKIME SAVE IR BŪKIME SVEIKOS :)

.
.
.